Blog

Συμβουλές Digital Marketing4+1 συμβουλές για να επιβιώσει η επιχείρησή σου από τον κορονοϊό!
πως να προωθήσω την επιχείρηση μου

4+1 συμβουλές για να επιβιώσει η επιχείρησή σου από τον κορονοϊό!

Ο κορονοϊός αναμφίβολα έχει χαράξει μια πρωτόγνωρη πορεία τόσο στη προσωπική όσο και στην επαγγελματική μας ζωή. Η καθημερινότητά μας έχει αλλάξει εξ ολοκλήρου και συνεχίζει να αλλάζει κάθε μήνα που περνάει. Είδαμε επιχειρήσεις να κλείνουν, να υπολειτουργούν, να πλήττονται… Μπορεί η Ευρώπη πλέον να έχει εξοπλιστεί με εμβόλια, τα οποία σίγουρα μας δίνουν ένα ποσοστό ελευθερίας, όμως ακόμη η κατάσταση δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί πλήρως. Για αυτό το λόγο, οι ειδικοί κάνουν ήδη λόγο για το επερχόμενο 4ο κύμα κορονοϊού τον Σεπτέμβρη του 2021.

Είναι στο χέρι σου να προετοιμαστείς σωστά σήμερα, ώστε οι συνθήκες του αύριο να βρουν την επιχείρησή σου πιο δυνατή από ποτέ. 

Σε αυτό το blog θα ανακαλύψεις όλα όσα χρειάζεται να ξέρεις προκειμένου να εξασφαλίσεις όχι μόνο την επιβίωση της επιχείρησής σου από τον COVID-19 αλλά και την ανάπτυξή της στους επόμενους μήνες!

Tip 1: Δες τις ανάγκες της επιχείρησής σου

Αρχικά πρέπει να δεις πού βρίσκεται η επιχείρησή σου στη παρούσα φάση και τι χρειάζεται για να ορθοποδήσει ξανά ή καλύτερα… να επιστρέψει στην αγορά πιο δυναμικά από ποτέ. Μπορείς να αποκτήσεις μια σαφή εικόνα των δεδομένων κάνοντας στον εαυτό σου λίγες ερωτήσεις: Μήπως η επιχείρησή σου ήταν κλειστή και άνοιξε ξανά τον Ιούνιο-Ιούλιο; Τι επίπτωση είχε αυτό στα τωρινά σου έσοδα και στην συνολική παρουσία σου στην αγορά; Οι πελάτες την αναζητούσαν όσο καιρό παρέμενε κλειστή; Υπήρχε αλληλεπίδραση μαζί τους; Σε τι κατάσταση βρίσκονται σήμερα οι ανταγωνιστές – παρόμοιες επιχειρήσεις με τη δική σου; Αν παρέμεινε ανοιχτή καθόλη τη διάρκεια του lockdown, η κίνηση ήταν μειωμένη;

Tip 2: Ακολούθησε τη σωστή στρατηγική

Ναι… πολλές φορές αφήνουμε τα πράγματα στην τύχη, όμως σε αυτές τις περιπτώσεις ο σωστός στρατηγικός σχεδιασμός οδηγεί πάντα στα επιθυμητά αποτελέσματα. Γνωρίζοντας πλέον το σημείο από το οποίο ξεκινάς, μπορείς εύκολα να ορίσεις τι είναι αυτό που θέλεις να πετύχεις. Σίγουρα οι στόχοι σου πριν την έναρξη της πανδημίας δεν είναι οι ίδιοι με αυτούς που χρειάζεται να ορίσεις τώρα, όμως να θυμάσαι – “η αρχή είναι το ήμισυ του παντός”.

Tip 3: Επένδυσε στις ευκαιρίες που προσφέρει το Διαδίκτυο

Ο ανταγωνισμός στην αγορά είναι μεγάλος, αυξάνεται ραγδαία και χρησιμοποιεί κάθε δυνατό μέσο. Αν η επιχείρησή σου δεν εμφανίζεται ακόμη στο Διαδίκτυο, θα έλεγε κανείς πως η ύπαρξη μιας εταιρικής ιστοσελίδας ή ενός e-shop αποτελούν τα πλέον απαραίτητα εργαλεία, ώστε μια επιχείρηση να μπορεί να επιβιώσει στην αγορά. Εξίσου ζωτικής σημασίας είναι η ενεργή παρουσία της στα Social Media (Facebook, Instagram), καθώς οι περισσότεροι πελάτες σου σίγουρα αφιερώνουν είτε λίγο είτε πολύ χρόνο σε αυτές τις πλατφόρμες. Μη ξεχνάς ότι οι διαδικτυακές διαφημίσεις είναι σήμερα και ο πιο αποτελεσματικός τρόπος διαφήμισης και ενίσχυσης της εταιρικής ταυτότητας μιας επιχείρησης.

Άλλωστε μέσω των κοινωνικών πλατφορμών οι πελάτες σου μπορούν όχι μόνο να σε αναζητήσουν αλλά και να σε προτιμήσουν έναντι των ανταγωνιστών εάν θεωρήσουν ότι οι υπηρεσίες που παρέχεις είναι ξεχωριστές!

Για να κατανοήσεις καλύτερα την ουσία της online παρουσίας μιας επιχείρησης αρκεί να σκεφτείς πως παρόλο που τα φυσικά καταστήματα των σούπερ μάρκετ δεν έκλεισαν καθόλου κατά τη διάρκεια της καραντίνας, οι διαδικτυακές πωλήσεις τους εκτοξεύθηκαν.

Επομένως, ακόμη και αν η επιχείρησή σου διαθέτει δική της ιστοσελίδα και διαδικτυακή παρουσία, είναι πολύ σημαντική η διαρκής εξέλιξή της. Ένα φτωχό design μπορεί να στοιχίσει περισσότερο από όσο νομίζεις στις πωλήσεις σου. Γι’ αυτό ίσως χρειάζεσαι έναν ανασχεδιασμό και τη βοήθεια επαγγελματιών που ειδικεύονται στο διαδίκτυο.

Tip 4: Συνδέσου καλύτερα με τους πελάτες σου

Κάνε τους πελάτες σου να νιώσουν μοναδικοί. Ένα μεγάλο ποσοστό επιτυχίας μιας επιχείρησης κρίνεται από την ικανοποίηση που νιώθουν οι πελάτες της. Η σωστή αντιμετώπιση των πελατών (π.χ. τήρηση κατάλληλων μέτρων υγιεινής στα φυσικά καταστήματα, άμεση και ευγενική απάντηση στα μηνύματά που στέλνουν ηλεκτρονικά κ.α.) προσδίδει την εμπιστοσύνη που χρειάζεται η επιχείρησή σου για να παραμείνει βιώσιμη. Δεν αρκεί ένα καλό προϊόν ή μια έκπτωση για να κρατήσετε έναν πελάτη. Δώσε στους πελάτες σου την προσοχή που χρειάζονται, άνοιξε έναν διάλογο μαζί τους, είτε μέσω των κοινωνικών μέσων της επιχείρησης είτε μέσω polls, surveys στην ιστοσελίδες της επιχείρησης σου και γνώρισε καλύτερα τις προτιμήσεις τους. Αυτό θα τους κάνει να νιώσουν ότι συμβάλλουν με τον δικό τους τρόπο στην επιχείρηση, δίνοντας σου σίγουρα ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών.

Tip 5: Δώστε νόημα στον όρο “συνεργασία”

Η πανδημία μας κράτησε χωριστά πολλούς μήνες. Είναι ευκαιρία τώρα που οι συνθήκες το επιτρέπουν να έρθεις λίγο πιο κοντά με τους υπόλοιπους συνεργάτες της επιχείρησής σου. Ένα ομαδικό κλίμα θα βοηθήσει σίγουρα να αντιμετωπίσεις όποια δύσκολη συνθήκη κληθεί να αντιμετωπίσει η επιχείρησή σου, πόσο μάλλον αυτή που διανύουμε τώρα. Το αίσθημα μιας ομάδας στο περιβάλλον της εργασίας είναι αυτό που δίνει τη λύση σε πολλά προβλήματα. Μπορείς εκτός των άλλων να διοργανώσεις ακόμα και διαδικτυακά meetings με συνεργάτες και συναδέλφους. Έτσι, θα ανακαλύψεις νέες ιδέες και θα δεθείτε όλοι μεταξύ σας πολύ περισσότερο.

Μετά από κάθε μεγάλη κρίση μπορεί πράγματι να επέλθει επιτυχία!

Στο Nelipot Digital studio μπορούμε να αναγνωρίσουμε μαζί τις ανάγκες της επιχείρησής σου, να μοιραστούμε τις σκέψεις σου και τις ανησυχίες σου και να οργανώσουμε μαζί τα επόμενα σου βήματα. Προχωράμε μαζί, δημιουργούμε περιεχόμενο και σου παρέχουμε τις υπηρεσίες που χρειάζεσαι ανά πάσα στιγμή, ώστε να δεις την επιχείρησή σου να εκτοξεύεται. Ώρα για δράση, επικοινώνησε μαζί μας!

Written by -

hello!

Back To Top

Είμαστε ένα digital marketing studio με βάση τη Θεσσαλονίκη, ενώ δρούμε και αντιδρούμε σε όλο τo digital φάσμα αυτού του κόσμου. Με τη βοήθεια του διαδικτύου η ομάδα των νέων μα έμπειρων συνεργατών μας συσπειρώνεται για να σχεδιάσει το δικό σας διαδικτυακό ταξίδι με προορισμό τι άλλο, την επιτυχία του brand σας.

Βρείτε μας

Γρηγορίου Πατριάρχου Ε΄ 38, 54 248, Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο: 2317 00 2225
Κινητό: 6982 525225
Email: hello@nelipot.gr

Δώστε μας το email σας για να μαθαίνετε τα πιο hot νέα γύρω από το digital marketing.
Υποσχόμαστε ποιοτικό περιεχόμενο, χωρίς υπερβολές!

    Έχετε κάποιο νέο project;
    Ξεκινάμε;