Blog

Συμβουλές Digital MarketingBlack Friday: 4 Συμβουλές + 4 Marketing λάθη που πρέπει να αποφύγετε
συμβουλές για black friday ελλάδα

Black Friday: 4 Συμβουλές + 4 Marketing λάθη που πρέπει να αποφύγετε

Η Black Friday, μια ημέρα που marketers, καταναλωτές και επιχειρήσεις την περιμένουν με ανυπομονησία, έρχεται! Όλα τα προϊόντα σε καλύτερη τιμή, super προσφορές (συνήθως!) και μια εορταστική διάθεση, που φέρνει σε όλους χαρά! Την Black Friday και την Cyber Monday πραγματοποιείται το 40% των συνολικών πωλήσεων ενός έτους για τις επιχειρήσεις – το πιστεύετε;!

Έτσι, καθώς η Black Friday πλησιάζει οι επιχειρήσεις είναι έτοιμες να ξεκινήσουν τις καμπάνιες που προσεκτικά σχεδίαζαν με την ομάδα marketing τους τον προηγούμενο μήνα. Ο στόχος είναι ένας: αυξημένες πωλήσεις!

Καλό θα ήταν οι κινήσεις που γίνονται κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου να είναι προσεκτικές, δε θα θέλατε να αποθαρρύνετε το κοινό ή να το ωθήσετε να σχηματίσει άσχημη άποψη για το brand σας!

Υπάρχουν κάποιες ενέργειες που πρέπει να αποφύγει μια επιχείρηση, ώστε να βελτιστοποιήσει την παρουσία της κατά την διάρκεια της Black Friday! Παράγοντας που παίζει σημαντικό ρόλο στην παρακάτω επιλογή: η ικανοποίηση των πελατών!

Σε αυτό το blog θα εξετάσουμε 4 βασικά λάθη που πρέπει να αποφύγετε κατά την περίοδο της Black Friday, για να αυξήσετε την αποδοτικότητα των διαφημιστικών καμπανιών και κατ’επέκταση των κερδών της επιχείρησης σας και 4 χρήσιμες συμβουλές!

  1. Μην προωθείτε μόνο τις εκπτωτικές προσφορές

Οι πολύ εντυπωσιακές εκπτώσεις όπως -80% μπορεί να αποτελούν «κράχτη» για το κατάστημα ή το eShop σας και να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο, όμως για να αυξήσετε το μέσο όρο του καλαθιού σας, θα πρέπει να εισάγετε και άλλες πρακτικές στην στρατηγική σας! Αφήστε που πολλές φορές η ασυνέπεια των ποσοστών προσφοράς, στα μη δημοφιλή προϊόντα με μεγάλη προσφορά σε σύγκριση με τις πολύ χαμηλές προσφορές σε άλλα πιο ενδιαφέροντα προίόντα, φέρνει εκνευρισμό στους καταναλωτές.

Συμβουλή: Η πρακτική 1+1 δώρο κ.α

Μια ιδέα που αποδίδει είναι με κάθε προϊόν ο καταναλωτής να λαμβάνει ένα ακόμη δωρεάν! Μια άλλη ιδέα είναι η υπόσχεση για free shipping, με αγορές πάνω από ένα συγκεκριμένο ποσό, ή ένα δωρεάν προϊόν με την αγορά συγκεκριμένου ποσού και άνω! Αυτές οι πρακτικές θα κάνουν την επιχείρηση σας να ξεχωρίσει!

2. Αμέτρητα προωθητικά Black Friday μηνύματα – θα ξεχωρίσετε;

H Black Friday είναι η ιδανική στιγμή για να προβάλλετε προσφορές και εκπτώσεις σε καταναλωτές, όμως δεν είναι μια απλή διαδικασία. Αυτήν την περίοδο το κοινό δέχεται αμέτρητα προωθητικά Black Friday μηνύματα από εταιρείες παγκοσμίως, τόσο σε digital επίπεδο όσο και από brick n’ mortar επιχείρησεις (φυσικό κατάστημα). Tι θα κάνετε για αυτό;

Συμβουλή: Στοχεύστε το σωστό κοινό!

Η έρευνα και η σωστή στόχευση του κοινού είναι το Νο1 βήμα για μια επιτυχημένη καμπάνια. Βοηθήστε τους παραλήπτες των δικών σας Black Friday μηνυμάτων να σας ξεχωρίσουν. Διαλέξτε προσεκτικά το κοινό που θα στοχεύσετε με τις marketing καμπάνιες σaς, εξασφαλίστε καλύτερο ROAS (απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης) και βγείτε νικητής!

3. Μην χάνετε την ευκαιρία για διαφορετικούς τύπους καμπανιών, πέρα από τις προσφορές.

Θα ήταν κρίμα να μην χρησιμοποιήσετε την επισκεψιμότητα της Black Friday για να αυξήσετε τη βάση δεδομένων των πελατών σας! Μην αμελήσετε να συλλέξετε όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα από τους υποψήφιους αγοραστές.

Συμβουλή: Συλλέξτε δεδομένα από πελάτες

Αυτό περιλαμβάνει δεδομένα όπως στοιχεία επικοινωνίας, δηλαδή e-mail, ηλικία, φύλλο, τηλέφωνο. Η ευκαιρία να χρησιμοποιήσετε αυτά τα δεδομένα αργότερα για να σχεδιάσετε προσωποποιημένες digital marketing καμπάνιες ή για να στείλετε email/viber/sms καμπάνιες (newlsetters) δεν πρέπει να χαθεί!

4. Μην τα παρατάτε μόλις τελειώσει το Σαββατοκύριακο της Black Friday

Είναι σημαντικό, οι προσπάθειες σας να μην σταματούν μετά την Black Friday γιατί χάνετε μια μεγάλη ευκαιρία για αύξηση των κερδών σας. Μετά την Black Friday, άλλωστε, ακολουθεί η περίφημη (όχι ιδιαίτερα γνωστή στο ελληνικό κοινό) Cyber Monday και οι χριστουγεννιάτικες προσφορές. Όπως καταλαβαίνετε έχετε πολλές ευκαιρίες για να αναπτύξετε τη σχέση που θέλετε με τους καταναλωτές σας, χτίζοντας εμπιστοσύνη, διευρύνοντας τη φήμη σας και προετοιμάζοντας το έδαφος για τις επερχόμενες καμπάνιες οι οποίες ιδανικά θα μετατραπούν σε πωλήσεις.

Συμβουλή: RemarketingRemarketingRemarketing!

Στις επόμενες ημέρες καλό θα ήταν να ξεκινήσετε τις καμπάνιες retargeting/remarketing αξιοποιώντας έτσι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα στοιχεία που μαζέψατε κατά την Black Friday!  Οι καμπάνιες αυτές επίσης καλό θα ήταν να τρέχουν σε Facebook, Google, Instagram, E-mail Marketing και Viber/SMS Marketing κανάλια (ρωτήστε μας!).

Γενική Συμβουλή: Μην αποφεύγετε τις κριτικές/αξιολογήσεις από πελάτες

Oι κριτικές δεν είναι πάντα κάτι κακό! Αξιοποιήστε τις κριτικές των πελατών σας, αφουγκραστείτε τις ανάγκες τους καθώς κρύβουν ευκαιρίες βελτίωσης για την επιχείρησή σας. Οι καταναλωτές όταν νιώθουν ότι ακούγονται και επικυρώνονται οι επιθυμίες τους νιώθουν ορατοί και ένα βήμα πιο κοντά στο εκάστοτε brand, άρα και στην επόμενη αγορά από το ίδιο brand!

Η Black Friday είναι στον Δυτικό κόσμο μία από τις πιο σημαντικές εμπορικές ευκαιρίες του έτους. Πάρτε ενεργά μέρος και αυξήστε τα έσοδα της επιχείρησης σας!

Παραπάνω αναλύσαμε τα σημαντικότερα marketing λάθη που παρατηρούνται, συνήθως, την περίοδο της Black Friday. Αν όλα αυτάς σας δημιούργησαν απορίες…

Η ομάδα του Nelipot Digital studio είναι εδώ για να σας βοηθήσει στο κάθε σας βήμα. Είμαστε εδώ για να δημιουργήσουμε εξατομικευμένο πλάνο δράσης για την επιχείρηση σας, αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες αξιοποιώντας τα πιο σημαντικά σύγχρονα κανάλια digital διαφήμισης (Google & YouTube Ads, Social Media Ads και άλλα πολλά) και τη σωστή digital marketing στρατηγική που θα σας κάνει να δειτε τα αποτελέσματα που πάντα θέλατε για το Brand σας.

Μη διστάσετε να μας γνωρίσετε. Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.

Written by -

hello!

Back To Top

Είμαστε ένα digital marketing studio με βάση τη Θεσσαλονίκη, ενώ δρούμε και αντιδρούμε σε όλο τo digital φάσμα αυτού του κόσμου. Με τη βοήθεια του διαδικτύου η ομάδα των νέων μα έμπειρων συνεργατών μας συσπειρώνεται για να σχεδιάσει το δικό σας διαδικτυακό ταξίδι με προορισμό τι άλλο, την επιτυχία του brand σας.

Βρείτε μας

Γρηγορίου Πατριάρχου Ε΄ 38, 54 248, Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο: 2317 00 2225
Κινητό: 6982 525225
Email: hello@nelipot.gr

Δώστε μας το email σας για να μαθαίνετε τα πιο hot νέα γύρω από το digital marketing.
Υποσχόμαστε ποιοτικό περιεχόμενο, χωρίς υπερβολές!

    Έχετε κάποιο νέο project;
    Ξεκινάμε;