fbpx
εταιρική ταυτότητα κόστος

Εταιρική Ταυτότητα: Γιατί είναι σημαντική & 5 χρήσιμα tips

Έχεις ήδη επιχείρηση ή σκέφτεσαι να ασχοληθείς με τον επιχειρηματικό κόσμο; Τότε σίγουρα θα έχεις ακούσει εκφράσεις όπως brand, branding, logo design, brand identity κ.α. Μπορεί να αναρωτιέσαι… “Τι είναι η εταιρική ταυτότητα” και τι σημαίνουν στη πραγματικότητα όλες αυτές οι έννοιες; Σε αυτό το blog θα δούμε μαζί τι είναι η Εταιρική Ταυτότητα, το Brand Identity και θα σε βοηθήσουμε να κάνεις το πρώτο και καθοριστικό βήμα προς τη δημιουργία της δική σου επιχείρησης: τη δημιουργία του brand σου!

Τι είναι η Εταιρική Ταυτότητα (Brand Identity);

Στο σημείο αυτό ίσως αναρωτιέσαι… Αφού έχω λογότυπο (logo), δεν έχω αυτόματα και εταιρική ταυτότητα; Η απάντηση είναι όχι.

Μπορεί το logo να είναι το βασικό συστατικό, όμως η εταιρική ταυτότητα είναι πολλά παραπάνω. Πρόκειται ουσιαστικά για την εντύπωση που σχηματίζουν οι πελάτες για την επιχείρησή σου μέσω της αισθητικής, των πεποιθήσεων και γενικότερα των αξιών που προάγει το brand σου. Πρόκειται για εκείνες τις… μαγικές λέξεις (σλογκαν, tagline, catch phrase) που χαρακτηρίζουν τo brand σου και καθορίζουν τον τρόπο που οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν την επιχείρηση σου. Το εταιρικό προφίλ της επιχείρησης σου χτίζεται ακόμη και από τα χρώματα ή τις γραμματοσειρές που διαλέγεις να χρησιμοποιείς τόσο στο facebook και στο instagram και άλλα online κανάλια, όσο εντός και εκτός του μαγαζιού σου.

Η Εταιρική Ταυτότητα της επιχείρησής σου αντικατοπτρίζεται στα εξής στοιχεία:

  1. Λογότυπο και σλόγκαν
  2. Social Media 
  3. Ιστοσελίδα (Web Design)
  4. Email Newsletters που στέλνεις σε πιθανούς και υφιστάμενους πελάτες
  5. Επαγγελματικές Κάρτες που μοιράζεις αλλά και σε έντυπα
  6. Συσκευασία που έχεις διαλέξει για το προϊόν σου
  7. Ρουχισμό και στον Εξοπλισμό του προσωπικού σου

Τι να προσέξω κατά τη δημιουργία του Λογοτύπου της επιχείρησής μου;

Το λογότυπο είναι το κυριότερο και πρωταρχικό στοιχείο επικοινωνίας της επιχείρησής σου με τους πελάτες σου. Είναι αυτό που μιλά απευθείας στον πελάτη. Δεν είναι απλώς μια εικόνα και ένα όνομα, είναι το εμπορικό σήμα της επιχείρησης που αποτυπώνει το ύφος, τη δραστηριότητα και ολόκληρη τη φιλοσοφία της. Το Λογότυπό σου πρέπει επομένως να επικοινωνεί το ποιος ή ποια είσαι με ξεκάθαρο τρόπο και να αποτυπώνεται εύκολα στη μνήμη των πελατών σου. Για αυτό το λόγο, πρέπει να σχεδιαστεί σωστά εξ αρχής κι αν αυτό είναι κάτι που αισθάνεσαι ότι δεν έχει γίνει, ποτέ δεν είναι αργά για ένα rebranding!

Αξίζει να επενδύσω στα social media και στην ιστοσελίδα μου;

Ένα λογότυπο δυστυχώς, δε κάνει θαύματα… Η ιστοσελίδα μιας επιχείρησης με τη πάροδο των ετών αποτελεί όλο και περισσότερο ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας. Το website σου, όπως και η παρουσία σου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αναγκαία για να είναι ανταγωνιστική η επιχείρησή σου στην αγορά. Όλα τα παραπάνω αποτελούν τη βιτρίνα της εταιρείας σου και σχετίζονται άμεσα με την ταυτότητα της, καθώς είναι οι πρώτες εικόνες που λαμβάνει ένας δυνητικός πελάτης σου για εσένα με μια τυπική αναζήτηση του brand name σου στο internet. Είναι εύκολα αντιληπτό λοιπόν γιατί αξίζει να επενδύσεις σε αυτά, ειδικά αν έχεις μια επιχείρηση με δικό της eShop!

Η συσκευασία των προϊόντων μου παίζει τόσο σημαντικό ρόλο;

Ασφαλώς! Σκέψου το απλά, αγοράζεις ένα κινητό δίνοντας ένα υπέρογκο ποσό καθώς ο κατασκευαστής σου εγγυάται υψηλή ανάλυση κάμερας, γρήγορο επεξεργαστή κ.α.. Μόλις το παραλάβεις, αντιλαμβάνεσαι ότι το κουτί είναι φτιαγμένο από ένα ευτελές υλικό χωρίς καθόλου προστασία. Ποια είναι η πρώτη σου σκέψη; Το packaging (χρώμα, βάρος, προστασία, design) αντικατοπτρίζει την ποιότητα της επιχείρησής σου, είναι το μέσο για την προσέλκυση των σωστών πελατών και σε ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές σου.

Γιατί να στέλνω Newsletter στους πελάτες μου;

Το newsletter είναι μια μορφή email marketing που θα σε βοηθήσει να κάνεις γνωστή την επιχείρησή σου αλλά και να διατηρήσεις μια καλή σχέση με τους υφιστάμενους πελάτες σου. Για να ξεχωρίσεις όμως από την πληθώρα των emails που δέχεται κάποιος καθημερινά, προτείνουμε τα emails που στέλνεις να είναι γραμμένα με απλό τρόπο και χωρίς μεγάλα και εκτενή κείμενα που θα κουράσουν τους παραλήπτες. Δοκίμασε να προσθέτεις εικόνες και βίντεο ώστε να κάνεις το περιεχόμενο πιο διαδραστικό ή ακόμη και να προσφέρεις εκπτωτικούς κωδικούς και κουπόνια!

Μαζί μπορούμε να δοκιμάσουμε και το Mobile Messaging, έναν διαφορετικό τρόπο με τον οποίο μπορείς να έρχεσαι σε επαφή με τους πελάτες σου!

Γιατί είναι σημαντικό να έχω επιτυχημένη εταιρική ταυτότητα;

Θέλεις η επιχείρηση σου να γίνει συνώνυμη της εμπιστοσύνης, της αφοσίωσης, της αξιοπιστίας και προφανώς της μοναδικότητας; Η δημιουργία μιας επιτυχημένης εταιρικής ταυτότητας είναι “must”. Η εφαρμογή της στην digital και physical παρουσία της επιχείρηση σου είναι το επόμενο βήμα! 

Πάμε να κάνουμε τη διαφορά και να κερδίσουμε την αγάπη του κόσμου; 

Στο Nelipot Digital studio θα σε βοηθήσουμε να αναπτύξεις την δική σου Εταιρική Ταυτότητα και θα σου δώσουμε τις κατάλληλες οδηγίες για να κάνεις τη σωστή επιλογή. Μην αγχώνεσαι λοιπόν για τα χρώματα, το ύφος και το στυλ των γραμματοσειρών, για τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σου και το packaging γιατί είμαστε γεμάτοι και γεμάτες όρεξη να σου παρέχουμε τις πιο χρήσιμες συμβουλές που θα οδηγήσουν στην δική σου επιτυχία! Επικοινώνησε μαζί μας εδώ

Back To Top

Είμαστε ένα digital marketing studio με βάση τη Θεσσαλονίκη, ενώ δρούμε και αντιδρούμε σε όλο τo digital φάσμα αυτού του κόσμου. Με τη βοήθεια του διαδικτύου η ομάδα των νέων μα έμπειρων συνεργατών μας συσπειρώνεται για να σχεδιάσει το δικό σας διαδικτυακό ταξίδι με προορισμό τι άλλο, την επιτυχία του brand σας.

Βρείτε μας

Γρηγορίου Πατριάρχου Ε΄ 38, 54 248, Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο: 2317 00 2225
Κινητό: 6982 525225
Email: hello@nelipot.gr

Δώστε μας το email σας για να μαθαίνετε τα πιο hot νέα γύρω από το digital marketing.
Υποσχόμαστε ποιοτικό περιεχόμενο, χωρίς υπερβολές!

    © Nelipot.gr, All Rights Reserved

    Έχετε κάποιο νέο project;
    Ξεκινάμε;