fbpx

Blog

Social Media TipsLinkedIn Tips by Nelipot: Ο πλήρης οδηγός για να βρεις τη δουλειά των ονείρων σου!
Linkedin Tips Nelipot Συμβουλες για ευρεση εργασιας

LinkedIn Tips by Nelipot: Ο πλήρης οδηγός για να βρεις τη δουλειά των ονείρων σου!

Αναζητάς εργασία αλλά δε γνωρίζεις πώς να αποκτήσεις ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων υποψηφίων;

Θέλεις να δημιουργήσεις ένα ελκυστικό βιογραφικό που δεν θα μείνει σίγουρα απαρατήρητο από τους εργοδότες; Η ομάδα του Nelipot είναι εδώ για να σε βοηθήσει! Συγκεντρώσαμε όλα τα βήματα για να δημιουργήσεις ή να βελτιστοποιήσεις το προφίλ σου στο LinkedIn για να πεις στο τέλος της ημέρας “Ουάου, αυτό είναι όντως το βιογραφικό μου;”

 

Σε αυτό το Nelipot blog θα βρεις:

  1. Γιατί αξίζει να είσαι και εσύ χρήστης του LinkedIn, τι είδους ευκαιρίες και δυνατότητες υπάρχουν σε αυτή τη πλατφόρμα.
  2. Πώς μπορείς να δημιουργήσεις ένα LinkedIn profile που να προσελκύει διαρκώς προσφορές εργασίας.
  3. Ποια είναι όλα τα hacks για τη βελτιστοποίηση του προφίλ σου στο LinkedIn και πώς να μην περνά απαρατήρητο.
  4. Πώς να συμπληρώσεις το CV και την περιγραφή σου στο LinkedIn για να διαφοροποιήσεις το προφίλ σου από τους υπόλοιπους χρήστες.
  5. Πώς μπορείς να ξεχωρίσεις στον κλάδο εργασίας που σε ενδιαφέρει, χρησιμοποιώντας σωστά τη πλατφόρμα.
 

Μέρος 1ο: Τα πρώτα σου βήματα στο LinkedIn – Πώς να δημιουργήσεις ένα καλό προφίλ;

 
Εάν είσαι ήδη χρήστης της πλατφόρμας και πιστεύεις ότι δεν χρειάζεσαι αυτό το εισαγωγικό βήμα, κάνε scroll down για να διαβάσεις το δεύτερο μέρους του blog με τις πιο προηγμένες συμβουλές για να μάθεις πώς να χρησιμοποιήσεις το LinkedIn σαν πραγματικός επαγγελματίας.

 

  1.  Γιατί να κάνω λογαριασμό στο LinkedIn;

Θα έλεγε κανείς ότι δεν είναι θέμα επιλογής ή προτίμησης, αλλά ανάγκη.

Το ήξερες ότι από το 2017 και έπειτα, το 90% των recruiters χρησιμοποιούν το LinkedIn για να βρουν νέο προσωπικό στην επιχείρησή τους;

 

Η παρουσία στο διαδίκτυο είναι τόσο σημαντική όσο δεν φαντάζεσαι. Σύμφωνα με εργοδότες, τα άτομα που καλούνται εν τέλει σε συνεντεύξεις είναι εκείνα που μπόρεσαν και αναζήτησαν προηγουμένως στο διαδίκτυο και πού αλλού; Στο LinkedIn!

 

Πώς να δημιουργήσω ένα προφίλ στο LinkedIn;

Είναι πιο απλό από όσο φαντάζεσαι! Απλώς κάνε κλικ το κουμπί “Join now” στην αρχική σελίδα του LinkedIn και ακολούθησε τις οδηγίες.

 

2. Προσάρμοσε την διεύθυνση URL του LinkedIn σου

“Όντως τώρα αυτό χρειάζεται τόσο πολύ;”

Σκέψου σαν εργοδότης. Σε ποιον από τους δύο παρακάτω συνδέσμους θα προτιμούσες να κάνεις κλικ;

“linkedin.com/in/maria-papadopoulou/” ή “linkedin.com/in/HGygbg$%fabsfk752ndwqsa74”;

 

Ακριβώς.

 

Όσοι βρίσκονται στο LinkedIn θα δουν το URL σου, θα το διαβάσουν και ίσως ακόμη χρειαστεί και να το πληκτρολογήσουν. Ναι, καλά διάβασες! Επίσης, σκέψου ότι η διεύθυνση του προφίλ σου μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν ένα extra στοιχείο για σένα στο CV σου. Μπορείς να την προσθέσεις άφοβα στο βιογραφικό σου ακριβώς κάτω από το email σου για να βοηθήσεις τον πιθανό εργοδότη σου να μάθει περισσότερες πληροφορίες για εσένα!

 

Πώς να αποκτήσω μια προσαρμοσμένη διεύθυνση URL LinkedIn;

Αρχικά, πρέπει να μεταβείς στο προφίλ σου. Κάνε κλικ στο εικονίδιο “Me” στην επάνω δεξιά γωνία της αρχικής σελίδας και έπειτα στο “View Profile”.

Επίλεξε πάνω δεξιά το “Edit public profile & URL”

Στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης, θα βρεις το εργαλείο για να δημιουργήσεις ένα προσαρμοσμένο σύνδεσμο στο προφίλ σου. Εκεί λοιπόν, μπορείς να αλλάξεις τη διεύθυνση URL του LinkedIn σου!

3. Θέλεις περισσότερες προσφορές εργασίας; Θα τις έχεις!

Ενημέρωσε τους υπεύθυνους προσλήψεων (recruiters) ότι είσαι διαθέσιμος/η προς εργασία ή αλλιώς #OpenToWork στο πι και φι!

 

Στο προφίλ σου θα βρεις κάτω από τα στοιχεία σου το κουμπί “Open to” όπου μπορείς να προσθέσεις τις θέσεις εργασίας που σε αφορούν, τον κλάδο, σε ποια πόλη θα ήθελες να εργαστείς αλλά και τη δυνατότητα του να προσφέρεις τις υπηρεσίες σου εξ αποστάσεως (remote work). Στη συνέχεια, μπορείς να επιλέξεις ποιοι θα ήθελες να βλέπουν τις επιλογές που έκανες. Οι recruiters, τα μέλη του LinkedIn ή και τα δύο;

 

Το καλύτερο στην όλη διαδικασία; Το LinkedIn σε προστατεύει στη περίπτωση που εργάζεσαι κάπου αλλά ψάχνεις νέα εργασία και δεν σε εμφανίζει “Open to” στον τωρινό σου εργοδότη!

 

Για αυτό μην αγχώνεσαι και… Ώρα για δράση!

 

4. Σκέφτεσαι να μετακομίσεις; Βρες δουλειά στο μέρος που σε ενδιαφέρει!

Ήταν πάντα το όνειρο σου να μετακομίσεις στο εξωτερικό και δεν ξέρεις πώς να κάνεις την αρχή; Θέλεις να ζήσεις σε άλλη πόλη της Ελλάδας και να γεμίσεις εμπειρίες; Τα νέα είναι καλά για σένα, γιατί οι recruiters στο LinkedIn βρίσκουν υποψηφίους κυρίως με κριτήριο τη τοποθεσία.

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ενημερώσεις το προφίλ σου με τη τοποθεσία που θέλεις!

 

5. Δεν ψάχνεις δουλειά αυτή τη στιγμή; Μπορείς να κάνεις το προφίλ σου ιδιωτικό!

 

Nelipot Tip: Η ομάδα μας θα σου πρότεινε να έχεις πάντα δημόσιο το προφίλ σου στο LinkedIn, ώστε να μπορείς να αρπάζεις πιθανές ευκαιρίες εργασίας και γνωριμίες ανά πάσα στιγμή!

 

Ωστόσο, εάν θέλεις να “εξαφανιστείς” από προσώπου γης χωρίς να διαγράψεις τον λογαριασμό σου, είμαστε εδώ να σε βοηθήσουμε!

 

Πώς να κρύψω το προφίλ μου στο LinkedIn;

Κάνε κλικ στο “Edit public profile & URL” και στο δεξί μέρος της οθόνης σου μπορείς να βρεις την ενότητα “Your profile’s public visibility”

Εδώ μπορείς να επιλέξεις ποιες πληροφορίες του προφίλ σου βλέπουν οι υπόλοιποι χρήστες του LinkedIn, ποιο μπορούν να το δουν αλλά και την επιλογή να αποκρύψεις εντελώς το LinkedIn profile σου.

 

Μέρος 2ο: Πώς να βελτιώσεις το προφίλ σου στο LinkedIn βήμα-βήμα!

Αν θέλεις να αποφύγεις λάθη που μπορεί να οδηγήσουν στην απόρριψη μιας εργασιακής ευκαιρίας, πρέπει να έχεις στο νου σου ότι η εικόνα σου στο Internet είναι ένα κρυφό χαρτί και πρέπει να φροντίζεις για αυτήν όσο περισσότερο μπορείς. Θέλεις να μάθεις τα πάντα;

 

1. Κατανόησε πώς οι recruiters χρησιμοποιούν το LinkedIn για να βρουν υποψηφίους και χρησιμοποίησε το προς όφελος σου!

 

 

Τι είναι το LinkedIn;

Το LinkedIn είναι ένας επαγγελματικός ιστότοπος δικτύωσης. Για σένα, είναι κάτι μεταξύ ενός μέσου κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το Facebook, το Instagram κ.λπ. και μιας σελίδας με προσφορές εργασίας. Το χρησιμοποιείς για να χτίσεις ή να διατηρήσεις επαγγελματικές σχέσεις και για να αναζητήσεις νέες ευκαιρίες σταδιοδρομίας.

 

Αλλά για τους recruiters, το LinkedIn είναι η πιο εξειδικευμένη και η αγαπημένη τους μηχανή αναζήτησης. Αυτοί χρησιμοποιούν το LinkedIn για να αναζητήσουν υποψηφίους με παρόμοιο τρόπο που εσύ χρησιμοποιείς το Google για να αναζητήσεις οποιαδήποτε πληροφορία στο διαδίκτυο.

 

Πώς μοιάζει το πλαίσιο αναζήτησης LinkedIn των recruiters;

Κάπως έτσι… 

Η αγαπημένη στήλη των recruiters λοιπόν είναι αυτή στα αριστερά! Η αναζήτηση των υποψηφίων για μια θέση γίνεται με βάση τις θέσεις εργασίας – job titles, τις δεξιότητες – skills, τους κλάδους – industries και με βάση λέξεις-κλειδιά – keywords.

 

Εγώ τι πρέπει να κάνω;

 

Nelipot Tip: Τα keywords αποτελούν σημαντικό μέρος των αναζητήσεων που πραγματοποιούνται από recruiters. Φρόντισε να χρησιμοποιείς τα κατάλληλα (περιγράφοντας πάντα την αλήθεια) για τη θέση εργασίας και τον κλάδο που σε ενδιαφέρει. Όσο πιο διαφορετικά αλλά ταυτόχρονα to the point keywords χρησιμοποιείς τόσο περισσότερο ξεχωρίζεις από τους υπόλοιπους υποψηφίους!

 

Και άρα τι σημαίνει στη πράξη αυτό για σένα; Περισσότερες προσφορές εργασίας!

Για παράδειγμα, αν ασχολείσαι με το marketing μπορείς να συμπεριλάβεις λέξεις όπως: Marketing Manager, Marketing Assistant, Σύμβουλος Πωλήσεων, Υπεύθυνος Προώθησης Πωλήσεων, Σύμβουλος Πωλήσεων, Πωλητής/τρια κ.λπ.

 

Με αυτό τον τρόπο θα εμφανιστείς σε όλες τις σχετικές αναζητήσεις με αυτές τις λέξεις. Αν στο προφίλ σου περιγράφεις την εργασιακή σου εμπειρία μόνο ως Marketing Assistant, το προφίλ σου θα εμφανίζεται μόνο βάσει αυτού του job title.

 

Αν δυσκολεύεσαι να βρεις τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά, μην ανησυχείς. Μπορείς να δοκιμάσεις εντελώς δωρεάν το LinkedIn Premium που θα σου προτείνει τις πιο σημαντικές λέξεις για να δημιουργήσεις ένα ανταγωνιστικό LinkedIn profile. 

 

Σε περίπτωση που αναρωτιέσαι… οι προσλήψεις μέσω της πλατφόρμας του LinkedIn είναι ήδη μια τεράστια τάση και αυξάνονται με απίστευτα γρήγορους ρυθμούς από το 2017 και έπειτα. 

 

Τι σημαίνει αυτό; Ότι οι recruiters είναι οι no1 fans του LinkedIn και ότι εσύ πρέπει να το εκμεταλλευτείς σωστά και να δημιουργήσεις το προφίλ που θέλουν να βρουν! Αλλά πώς;

2. Χρησιμοποίησε τη σωστή φωτογραφία προφίλ και background.
Άλλωστε, η πρώτη εντύπωση έχει πάντα σημασία! “Μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις”, ακούγεται κλισέ αλλά δεν είναι. Σκέψου μόνο πόσο γρήγορα γνώρισε την επιτυχία η πλατφόρμα του Tinder και θα καταλάβεις.

 

Όλοι μας σχηματίζουμε μια άποψη από την εμφάνιση ενός ανθρώπου. Το ίδιο κάνουν και οι recruiters που επισκέπτονται το προφίλ σου. Μια λάθος εικόνα είναι πιθανό να συνεπάγεται με μια λάθος γνώμη που θα σχηματίσει κάποιος για σένα.

 

Φυσικά, δεν εννοούμε ότι πρέπει να αναρτήσεις μια φωτογραφία υψηλής ποιότητας για να κατακτήσεις μια θέση εργασίας. Αυτό που θέλουμε να καταλάβεις είναι ότι η χρήση μιας λάθος ή χειρότερα το να μην συμπεριλάβεις καθόλου φωτογραφίες στο προφίλ σου, θα αποτρέψει αρκετούς recruiters από το να σε προσλάβουν.

 

Nelipot Tip: Χρησιμοποίησε επαγγελματικές, οπτικά ελκυστικές φωτογραφίες που εγγυώνται μια καλή γνώμη υπέρ σου.

 

Πάμε λοιπόν να δούμε μερικές συμβουλές για την επιλογή και τη βελτιστοποίηση ενός προφίλ στο LinkedIn με τη κατάλληλη χρήση φωτογραφιών:

 

Πώς να επιλέξω τη σωστή φωτογραφία εξωφύλλου στο LinkedIn;

Χρησιμοποίησε το σωστό μέγεθος φωτογραφίας που προτείνει το LinkedIn

Η πλατφόρμα μας συνιστά το μέγεθος να είναι 1584 x 396 pixels και λιγότερο από 8MB.

 

Έχε στο νου σου βέβαια ότι μεγάλο μέρος της φωτογραφίας εξωφύλλου σου θα περικοπεί σε μικρότερες οθόνες, όπως για παράδειγμα σε κινητά τηλέφωνα ή tablet, καθώς και ότι το κάτω μέρος της θα κρύβεται πίσω από την εικόνα του προφίλ σας.

 

Nelipot Tip: Για να νιώθεις σίγουρα ασφαλής, χρησιμοποίησε μια εικόνα εξωφύλλου με διαστάσεις 1000 x 140p.

Μην αναζητήσεις stock εικόνες + Μην χρησιμοποιήσεις μια έτοιμη εικόνα από κάποιο site. Προσπάθησε να γίνεις πιο δημιουργικός/η για να κρατήσεις το προφίλ σου σε προσωπικό επίπεδο.

 

Τι μπορείς να συμπεριλάβεις;

 

  • Το γραφείο σου
  • Τα προϊόντα σου
  • Μια αναφορά στην ταυτότητα της εταιρείας που δουλεύεις (λογότυπο)
  • Μια αφίσα με τα διαπιστευτήρια και τα επιτεύγματά σου
  • Ένα banner με τα στοιχεία επικοινωνίας σου και μια πρόσκληση να επικοινωνήσει κάποιος μαζί σου

Σχεδίασε την εικόνα εξωφύλλου του LinkedIn σε ελάχιστο χρόνο!

Ναι πιθανώς θα σκέφτεσαι… μα δεν είμαι γραφίστας/στρια, πώς να το κάνω;

 

Υπάρχουν τόσα πολλά δωρεάν εργαλεία στο Διαδίκτυο με πρότυπα που θα σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις ένα μοναδικό background στο LinkedIn… ναι είναι αλήθεια! Κάνε απλά μια αναζήτηση και θα διαπιστώσεις και εσύ πόσο εύκολο είναι! Δεν θέλει κόπο, αλλά τρόπο…

 

 

Πώς να επιλέξω τη σωστή φωτογραφία προφίλ στο LinkedIn;

Καταρχήν, ΜΗΝ χρησιμοποιήσεις ποτέ τη φωτογραφία της ταυτότητάς σου. Θα κάνεις το προφίλ σου να φαίνεται full αντιεπαγγελματικό.

 

Οι περισσότεροι χρήστες επιλέγουν μια φωτογραφία που τραβήχτηκε κατά τη φωτογράφιση με την εταιρεία στην οποία δουλεύουν — και είναι μια χαρά. Αυτές οι φωτογραφίες συνήθως κάνουν κάποιον να δείχνει κομψός και αξιοσέβαστος.

 

Δεν έχεις τέτοια φωτογραφία; Μην ανησυχείς, θα χρειαστούμε μόνο το κινητό σου!

Με τις κάμερες που διαθέτουν πλέον τα περισσότερα smartphones, δεν χρειάζεται να πας σε κάποιον φωτογράφο για να τραβήξεις μια κολακευτική φωτογραφία. Απλώς ακολούθησε τις συμβουλές μας:

 

  • Φρόντισε το σημείο να έχει πολύ φως
  • Επίλεξε ένα απλό, ουδέτερο φόντο
  • Ντύσου επαγγελματικά, όπως θα ντυνόσουν και στη δουλειά
  • Βεβαιώσου ότι το πρόσωπό σου καταλαμβάνει πάνω από το 50% της φωτογραφίας
  • Προσπάθησε τα μάτια σου να βρίσκονται στο πάνω μέρος της φωτογραφίας
  • Τράβηξε πολλές φωτογραφίες, δοκιμάζοντας διαφορετικές γωνίες και εκφράσεις — και μετά επίλεξε την καλύτερη

Σε αυτό το σημείο, θα σου προτείναμε αφού καταλήξεις στις top 3 να πάρεις και μια δεύτερη άποψη από τα άτομα που εμπιστεύεσαι. Γιατί;

 

Έχει αποδειχθεί ότι όλοι μας είμαστε απελπιστικά κακοί στο να κρίνουμε τις δικές μας φωτογραφίες. Αντί να σκέφτεσαι μανιωδώς σε ποια φωτογραφία “η μύτη σου φαίνεται πιο μικρή”, ζήτησε από έναν φίλο, μια φίλη ή ένα μέλος της οικογένειας σου να επιλέξει τη φωτογραφία που σε κολακεύει περισσότερο.

 

Nelipot Tip: Μη παραλείψεις τη φωτογραφία του background σου στο LinkedIn. Πρόσφατες μελέτες αποκάλυψαν ότι τα προφίλ με μια φωτογραφία εξωφύλλου λαμβάνουν 14 φορές περισσότερες προβολές από recruiters από εκείνα που δεν έχουν καθόλου.

 

Τέλος με τις φωτογραφίες. Ώρα να μάθουμε πώς να χρησιμοποιούμε σωστά τις λέξεις στο προφίλ μας για να προσελκύσουμε τους καλύτερους εργοδότες.

 

3. Γράψε το όνομά σου σωστά

Σίγουρα θα σκέφτεσαι, πώς μπορεί κανείς να γράψει λάθος το όνομά του. Κι όμως, πολλοί διαλέγουν να συνδυάσουν το όνομά τους στο LinkedIn μαζί με κάποιο άλλο στοιχείο που θεωρούν χαρακτηριστικό τους. Για παράδειγμα:

Λάθος: Μαρία Παπαδοπούλου, Digital Marketer
Σωστό: Μαρία Παπαδοπούλου

 

Γιατί έχει τόση σημασία;

Είναι πιθανό οι recruiters να θέλουν να σε αναζητήσουν στο LinkedIn. Για να το κάνουν, θα πληκτρολογήσουν το πλήρες όνομά σου στην αναζήτηση. Εάν προσθέσεις ένα μεταπτυχιακό δίπλωμα, μια πιστοποίηση, ακαδημαϊκούς – επαγγελματικούς τίτλους και άλλα χαρακτηριστικά δίπλα στο όνομά σου, το πιθανότερο είναι ότι το προφίλ σου να μην εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Το όνομα σου πρέπει να είναι ξεκάθαρο. Οι υπόλοιπες πληροφορίες για εσένα, μπορούν να προστεθούν στην επικεφαλίδα του προφίλ σου και μόνο εκεί.

 

4. Επικεφαλίδα LinkedIn – Κάνε την να ξεχωρίζει!

Στην επικεφαλίδα, η συντριπτική πλειονότητα των χρηστών του LinkedIn έχει απλά ακαδημαϊκούς τίτλους ή την τρέχουσα ιδιότητα τους στην δουλειά που βρίσκονται και τίποτα παραπάνω.

Ωστόσο, το όριο του αριθμού χαρακτήρων για μια επικεφαλίδα στο LinkedIn είναι 120. Και αυτό συμβαίνει για έναν λόγο.

Μία καλή επικεφαλίδα στο LinkedIn λειτουργεί ως μέσο διαφήμισης για εσένα. Γράψε σε αυτήν την ειδίκευσή σου, τις δεξιότητες σου, λέξεις-κλειδιά του κλάδου σου και άλλα στοιχεία που κρίνεις απαραίτητα για εσένα, ώστε να σε προσέξουν όλοι οι recruiters!

Ρίξε μια ματιά σε αυτά τα παραδείγματα:

Δείγμα επικεφαλίδας στο LinkedIn για επαγγελματίες

Digital Marketing Manager | SEO | Google Analytics | Conversion Rate Optimization

Είσαι ακόμα φοιτητής/τρια και δεν έχεις εργασιακή εμπειρία; Το ‘χουμε!

Δείγμα επικεφαλίδας στο LinkedIn για επαγγελματίες

Φοιτητής/τρια Νομικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη μετανάστευση και το διεθνές δίκαιο ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

 

5. Περιγραφή LinkedIn – Η επαγγελματική σου προσωπικότητα σε ένα κείμενο

Η συμπλήρωση της περιγραφής στο LinkedIn είναι ζωτικής σημασίας. Όπως το λέει η λέξη, περιγράφει εσένα, τι μπορείς να προσφέρεις, τι σε ξεχωρίζει και ποιος/ποια είσαι. Η περιγραφή σου αντικατοπτρίζει τι κρύβεται πίσω από το προφίλ σου και βοηθάει τους recruiters να σε μάθουν καλύτερα.

Η επικεφαλίδα σου είναι αυτή που καθορίζει αν κάποιος θα κάνει κλικ για να μπει στο προφίλ σου. Η περιγραφή σου λειτουργεί σαν ένα trailer μιας ταινίας για όλο σου τον εαυτό.

 

Σκοπός της περιγραφής σε ένα βιογραφικό είναι να αναδείξει τις δεξιότητές σου και τα καλύτερα επιτεύγματα σου. Υπάρχουν όμως κάποιες βασικές διαφορές μεταξύ ενός CV και του LinkedIn:

Η περιγραφή του LinkedIn είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που χρησιμοποιείς στο CV σου. Μπορεί να φτάσει έως και 2.000 χαρακτήρες. Εκμεταλλεύσου αυτή την ευκαιρία και χρησιμοποίησε όσο το δυνατόν περισσότερες λέξεις-κλειδιά του κλάδου που σε ενδιαφέρει.
Σε αντίθεση με τη περιγραφή του CV σου, η περιγραφή του LinkedIn σου μπορεί να είναι πραγματικά προσωπική. Μπορείς να συμπεριλάβεις μια ιστορία ή μια ξεχωριστή εμπειρία σου για να διασκεδάσεις αυτόν που θα τη διαβάσει.
Για να διευκολύνεις αυτόν που θέλει να επικοινωνήσει μαζί σου, συμπερίλαβε στοιχεία επικοινωνίας στη περιγραφή σου.
Στη περιγραφή μπορείς ακόμη να προσθέσεις άρθρα που έχεις συντάξει, βίντεο, φωτογραφίες (ως αποτέλεσμα γραφιστικής επεξεργασίας) κ.α.

Ακόμα κι αν δεν εργάζεσαι σε μια βιομηχανία που σου επιτρέπει να προσθέσεις κάτι από τα παραπάνω στη περιγραφή σου, είναι σημαντικό να προσθέσεις έστω ένα από αυτά για να ξεχωρίσεις από τους άλλους χρήστες. Το LinkedIn σου προσφέρει πλέον τη δυνατότητα να συμπεριλάβεις πολυμέσα όπως έγγραφα, φωτογραφίες, βίντεο και παρουσιάσεις στο προφίλ σου.

 

Nelipot Tip: Μπορείς να δημιουργήσεις ένα σύντομο βιντεάκι 30 δευτερολέπτων που θα παρουσιάζεις τον εαυτό τους για να βοηθήσεις τους recruiters να σε γνωρίσουν ακόμη καλύτερα. Ξεκίνα λέγοντας “Γεια σας, είμαι ο/η…”. Αυτό σίγουρα αποδεικνύει ότι είσαι ένα άτομο που ασχολείται ενεργά με την παρουσίαση της επαγγελματικής του ταυτότητας.

 

Και μη ξεχνάς… Όσο πιο μοναδικό και προσωπικό προφίλ έχεις, τόσο το καλύτερο!

 

6. Δεξιότητες και επιβραβεύσεις –
Ένας άλλος τρόπος βασισμένος σε λέξεις-κλειδιά για να σε βρουν οι recruiters…

 

Το LinkedIn σου επιτρέπει να προσθέσεις έως και 50 δεξιότητες στην ενότητα “Skills and Endorsements”. Ωστόσο, μόνο 10 από αυτές θα εμφανίζονται στο πάνω μέρος αυτής της ενότητας στο προφίλ σου.

 

Για αυτό το λόγο, φρόντισε οι πρώτες 10 που θα προσθέσεις να είναι και οι σημαντικότερες για εσένα και φυσικά να είναι δεξιότητες – λέξεις-κλειδιά!

 

Nelipot Tip: Θα παρατηρήσεις ότι όσο προσθέτεις δεξιότητες, το LinkedIn θα σου προτείνει αυτόματα άλλες. Η επιλογή μιας προτεινόμενης δεξιότητας είναι πάντα μια καλύτερη επιλογή από την επιλογή μιας δικής σου. Γιατί; Οι προτεινόμενες βασίζονται σε αυτές που οι recruiters αναζητούν περισσότερο στο LinkedIn.

 

Ποιες είναι οι δημοφιλέστερες δεξιότητες για να βελτιστοποιήσεις το προφίλ σου;

 

Μια μελέτη του LinkedIn που έγινε φέτος μας αποκαλύπτει τα skills με την περισσότερη ζήτηση έως και το 2025.

Skill trend # 1 – Lifelong, continuous, enthusiastic learning
Skill trend # 2 – Analytical Thinking
Skill trend # 3 – Coping with Stress to become more Flexible
Skill trend # 4 – Multifaceted Problem-Solving Abilities
Skill trend # 5 – Ethic Leadership Development
Skill trend # 6 – Creativity and Curiosity
Skill trend # 7 – Communicating through Emotional Intelligence
 

Βέβαια, οποιοσδήποτε μπορεί να πει για τον εαυτό του ό,τι θέλει σωστά; Εδώ λοιπόν μετράνε τα γνωστά “endorsements” του LinkedIn. Πρόκειται ουσιαστικά για την επαλήθευση των δεξιοτήτων σας από άλλα άτομα που έχετε συνδεθεί στο LinkedIn και σας γνωρίζουν.

 

Πώς να λάβω “endorsements” στο LinkedIn;

Το LinkedIn είναι ένας πολύ αμοιβαίος ιστότοπος. Ξεκίνα να κάνεις σε άλλους και θα σας λάβεις και εσύ σιγά σιγά!

Όταν ξεκινάς να δημιουργείς το δικό σου network, μην διστάσεις να ζητήσεις από άτομα με τα οποία έχεις συνεργαστεί να υποστηρίξουν τις δεξιότητές σου. Αυτοί μπορεί να είναι είτε φίλοι σου, είτε παλιοί καθηγητές σου, είτε συμφοιτητές σου, δεν έχει σημασία.  

 

7. Εμπειρία στο LinkedIn – Δείξε ότι… “το κατέχεις το άθλημα”

Η ενότητα εμπειρίας στο LinkedIn λειτουργεί όπως και στο βιογραφικό. Η μόνη διαφορά είναι ότι στο LinkedIn μπορείς να προσθέσεις ακόμη περισσότερες πληροφορίες.
Συμπερίλαβε όλες τις δουλειές που έχεις κάνει. Οι recruiters ενδιαφέρονται να δουν όλο το ιστορικό της εργασίας σου. Κάτω από κάθε εργασία, γράψε με περίπου έξι κουκίδες τι αρμοδιότητες είχες σε αυτήν την εργασία.

Μην γράφεις μόνο για τα καθήκοντά σου αλλά εστιάστε και στα επιτεύγματά σου. Για παράδειγμα, πώς ακριβώς χειρίστηκες μια κατάσταση. Η δύναμή του προφίλ σου έγκειται στις δυνατότητες δικτύωσης που έχεις. Το να έχεις ένα όμορφο προφίλ είναι απαραίτητο, αλλά χωρίς την αλληλεπίδραση με το δίκτυο σου, δεν θα γνωρίσεις την επιτυχία!

 

8. Πώς να αξιοποιήσεις στο έπακρο το δίκτυό σου στο LinkedIn;

Η χρήση του LinkedIn δεν διαφέρει εντελώς από την αλληλεπίδραση σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων: Facebook, Twitter, Instagram. Η μόνη διαφορά είναι ότι το LinkedIn έχει έναν συγκεκριμένο σκοπό: τη δικτύωση με συναδέλφους και επαγγελματίες.

 

Ακολουθούν οι καλύτερες συμβουλές δικτύωσης στο LinkedIn:

 

1. Δημιούργησε το δίκτυό σου

Δεν χρειάζεται να έχεις ένα προφίλ με 500+ συνδέσεις για να πάει καλά. Αρκεί να ξεκινήσεις σιγά σιγά να χτίζεις το δίκτυο σου ζητώντας να συνδεθείς με άτομα τα οποία γνωρίζεις. Εάν λαμβάνεις τυχαία αιτήματα από άτομα που δεν γνωρίζεις, αλλά ανήκουν στον κλάδο σου, καλό θα ήταν να τα αποδέχεσαι. Ο γενικός εμπειρικός κανόνας εδώ είναι: όσες περισσότερες συνδέσεις έχεις, τόσο το καλύτερο.

 

2. Εκδήλωσε ενδιαφέρον για συμμετοχή σε ομάδες

Εάν είσαι νέος/α χρήστης, ο ευκολότερος τρόπος να δικτυωθείς είναι να συμμετέχεις σε ομάδες στο LinkedIn. Για παράδειγμα, ξεκίνα συμμετέχοντας σε ομάδες που συνδέονται με το πανεπιστήμιό σου.

Ένας άλλος τρόπος δικτύωσης είναι να αρχίσεις να ακολουθείς influencers για να μαθαίνεις περισσότερα σχετικά με το τι συμβαίνει στον κλάδο σου.

 

3. Κοινοποιήσεις και δημιουργία περιεχομένου

Όπως σε κάθε άλλη πλατφόρμα, μπορείς να κοινοποιήσεις στη ροή δημοσιεύσεις που σε χαρακτηρίζουν αλλά και δικό σου ξεχωριστό περιεχόμενο. Αυτό, σου επιτρέπει να δημιουργήσεις τη δική σου επαγγελματική επωνυμία. Μπορείς να σχολιάσεις κάτι που διάβασες για τον κλάδο σου, όπως μια ανερχόμενη τάση και να μοιραστείς τη γνώμη σου με το δίκτυο σου.

 

Γενικότερα η όλη ουσία είναι να έχεις ένα ενεργό προφίλ στο LinkedIn κάνοντας like, comment, κοινοποιήσεις και δημοσιεύσεις άρθρων.

 

Κι τώρα που έμαθες τα πάντα… ας δούμε συνοπτικά τι πρέπει να κρατήσεις στο νου σου για να έχεις πάντα ένα τέλειο προφίλ στο LinkedIn.

 

  • Χρησιμοποίησε παντού στο προφίλ σου λέξεις-κλειδιά του κλάδου: στην επικεφαλίδα, στην περιγραφή, στη λίστα δεξιοτήτων και στις περιγραφές της προηγούμενης εργασιακής σου εμπειρίας.
  • Επίλεξε μια επαγγελματική φωτογραφία προφίλ και μια ξεχωριστή φωτογραφία background.
  • Γράψε μια περιγραφή που να περιλαμβάνει τα καλύτερα επιτεύγματά σου και αποκαλύπτει την προσωπικότητά σου.
  • Κάνε Networking! 

Το LinkedIn δεν είναι απλά το διαδικτυακό σου βιογραφικό. Είναι ένα μέρος για να αλληλεπιδράς με άλλους επαγγελματίες και να χτίσεις το επαγγελματικό σου προφίλ.

Και φυσικά…Εάν έχεις περισσότερες ερωτήσεις σχετικά με τη βελτιστοποίηση του προφίλ σου, μη διστάσεις να μας ρωτήσεις! Καλή επιτυχία!

Written by -

hello!

Back To Top

Είμαστε ένα digital marketing studio με βάση τη Θεσσαλονίκη, ενώ δρούμε και αντιδρούμε σε όλο τo digital φάσμα αυτού του κόσμου. Με τη βοήθεια του διαδικτύου η ομάδα των νέων μα έμπειρων συνεργατών μας συσπειρώνεται για να σχεδιάσει το δικό σας διαδικτυακό ταξίδι με προορισμό τι άλλο, την επιτυχία του brand σας.

Βρείτε μας

Γρηγορίου Πατριάρχου Ε΄ 38, 54 248, Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο: 2317 00 2225
Κινητό: 6982 525225
Email: hello@nelipot.gr

Δώστε μας το email σας για να μαθαίνετε τα πιο hot νέα γύρω από το digital marketing.
Υποσχόμαστε ποιοτικό περιεχόμενο, χωρίς υπερβολές!

    © Nelipot.gr, All Rights Reserved

    Έχετε κάποιο νέο project;
    Ξεκινάμε;