Blog

Συμβουλές Digital MarketingΝέες τάσεις του Digital Marketing 2023 για να απογειώσεις το eShop και την επιχείρησή σου μόνος σου!
digital marketing για την επιχειρηση σου

Νέες τάσεις του Digital Marketing 2023 για να απογειώσεις το eShop και την επιχείρησή σου μόνος σου!

Έχεις eShop και κάνεις διαρκώς αναζητήσεις στη Google όπως “πώς να προωθήσω το eshop μου;”, “ποια είναι η καλύτερη στρατηγική marketing για την επιχείρησή μου;”, “πώς κάνω digital marketing;” ή “πώς μπορώ να προωθήσω σωστά την επιχείρηση μου στο διαδίκτυο;” Αν όλες αυτές οι ερωτήσεις σε βασανίζουν… σε αυτό το Nelipot blog θα βρεις όλα τα νέα trends για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα του website ή του eShop σου και να κάνεις το brand σου γνωστό σε όλο τον κόσμο!

Οι εξελίξεις της ψηφιακής εποχής στην οποία ζούμε επηρεάζουν διαρκώς τον τρόπο με τον οποίο μια επιχείρηση επικοινωνεί με το κοινό της. Για παράδειγμα, η Google ανακοίνωσε ότι σταδιακά θα καταργήσει τα cookies τρίτων προσώπων στο Chrome, το Tik Tok εισήλθε ενεργά στη ζωή μας και το Facebook έγινε Meta με στόχο έναν 3D ψηφιακό κόσμο, το… metaverse (Tι είναι το Metaverse;).

Τι σημαίνουν όμως όλα αυτά για εσένα; Για να σε βοηθήσουμε να καταλάβεις πώς μπορείς να επωφεληθείς από την κάθε νέα τάση του digital marketing, σε αυτό το blog συγκεντρώσαμε όλες τις συμβουλές που πρέπει να γνωρίζεις για να πετύχεις!

  1. Φτιάξε Reels! (μικρά DIY videos)

Αναρωτιέσαι τι είναι τα Reels; Το Tik Tok εκανε την αρχή και το Instagram ακολούθησε με τα Reels… Τα reel είναι ψυχαγωγικά, εντυπωσιακά βίντεο με τα οποία μπορείς να αφηγηθείς την ιστορία της επωνυμίας σου με δημιουργικό τρόπο, να κατατοπίσεις το κοινό σου και να προβληθείς σε άτομα που θα αγαπήσουν την επιχείρησή σου.

Τα σύντομα κάθετα βίντεο έφεραν την επανάσταση στον κόσμο του διαδικτύου και μετατόπισαν αρκετά τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Είναι αλήθεια ότι ένα βίντεο από τον χώρο σου με πρωταγωνιστή… εσένα θα κάνει το κοινό σου να “αγκαλιάσει” περισσότερο το brand σου! Πάντα οι αναρτήσεις οι οποίες είναι άμεσες, προσωπικές και όχι μόνο πωλησιακές δημιουργούν το engagement που κάθε brand χρειάζεται για να είναι επιτυχημένο. Οι καταναλωτές σήμερα αποδίδουν μεγαλύτερη αξία στην αυθεντικότητα του περιεχομένου που καταναλώνουν.

Μη ξεχνάς ότι τα σύντομα βίντεο τονίζουν με έξυπνο και γρήγορο τρόπο όσα θέλεις να μεταφέρεις στο κοινό σου χωρίς να κουράζουν. Για αυτό φέτος, επωφελήσου κι εσύ από τις σύγχρονες τάσεις στο digital marketing και δοκίμασε να δημιουργήσεις το δικό σου ξεχωριστό περιεχόμενο! Αν ήδη έχεις μπερδευτεί, ρώτησε μας τι ειναι τα Reels ή τι είναι το Tik Tok!

  1. Πες μια αληθινή ιστορία

Όλα αφορούν πλέον την σωστή επικοινωνία! Αν ψάχνεις πώς να χτίσεις μια καλή σχέση με το κοινό σου, διηγήσου την δική σου ιστορία.

Οι καταναλωτές έχουν βαρεθεί να ακούνε ότι το δικό σου προϊόν ξεχωρίζει και πως είναι το καλύτερο στην αγορά… Χρειάζεσαι ένα διαφορετικό τρόπο προσέγγισης για να δημιουργήσεις την απαιτούμενη αξία στο μυαλό τους!

Η αφήγηση λοιπόν της ιστορίας του δικού σου brand είναι το “καινούργιο κλειδί” για να κάνεις το marketing της επιχείρησής σου να πετύχει. Μη ξεχνάς ότι όλοι οι καταναλωτές θέλουν να μάθουν εκτός από τα οφέλη ενός προϊόντος ή της υπηρεσίας που παρέχεις, πώς πραγματικά θα εκπληρωθούν οι προσδοκίες τους και πώς η δική σου επιχείρηση ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους.

Και με αυτό τον τρόπο θα δω τις πωλήσεις μου ανεβαίνουν; Σίγουρα! Αλλά όχι άμεσα. Η αυθεντικότητα της επικοινωνίας είναι αυτή που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό στο μυαλό των πελατών σου και κατ’ επέκταση το κέρδος που αναζητάς θα εμφανιστεί σταδιακά. Όπως λέει και μια γαλλική παροιμία “Rome wasn’t built in a day”!

  1. Εστίασε στο κοινό σου

Όλοι μας καταιγιζόμαστε καθημερινά από άπειρες εικόνες και πληροφορίες που ο εγκέφαλος μας αδυνατεί να συγκρατήσει και αυτό είναι κάτι λογικό. Σκέψου πόσες διαφορετικές αναρτήσεις σε Facebook, Instagram ή Tik Tok παρακολουθείς καθημερινά κάνοντας απλά ένα scroll 2 λεπτών και θα διαπιστώσεις πόσο δύσκολο είναι να θυμηθεί κάποιος ακριβώς τι είδε ακόμα και πριν από… 10 λεπτά.

Πώς λοιπόν θα καταφέρει η δική σου επιχείρηση να κεντρίσει την προσοχή;

Εστίασε σε μια στρατηγική marketing με το ήδη υπάρχον κοινό σου που “έχει ήδη σηκωμένες τις κεραίες του” και αναμένει τις αναρτήσεις σου! Αλληλεπίδρασε ενεργά μαζί του, συγκέντρωσε πληροφορίες για αυτό και στόχευσε συγκεκριμένα τους πελάτες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου μέσω διαφημίσεων.

  1. Χτίσε σχέσεις εμπιστοσύνης

Γνωρίζουμε καλά ότι η διαφήμιση στα social media δεν είναι μια εύκολη διαδικασία. Σήμερα υπάρχει τεράστιος όγκος διαφημίσεων σε κάθε πλατφόρμα που καθιστά τους καταναλωτές αρκετά καχύποπτους. Για αυτό το λόγο και η Google ανακοίνωσε πως από το 2023 θα περιορίσει αρκετά τα cookies από τρίτα πρόσωπα.

Τι σημαίνει αυτό για σένα;

Πρακτικά, ότι θα χρειαστεί να επαναξιολογήσεις την στρατηγική σου, αλλά αυτό δεν είναι κάτι που πρέπει να σε αγχώνει. Δες το ως μια νέα αρχή για να ξαναχτίσεις σε πιο γερά θεμέλια την εμπιστοσύνη και τη διαφάνεια που χρειάζεται να υπάρξει μεταξύ της επιχείρησής σου και του κοινού στο οποίο πραγματικά θέλεις να απευθύνεσαι.

Και πώς μπορώ να το κάνω αυτό;

Εύκολα! Αντιμετώπισε τους πελάτες σου σαν τους πραγματικούς σου φίλους και κάνε ξεκάθαρους τους λόγους για τους οποίους συλλέγεις τα δεδομένα των επισκεπτών στο eShop ή στην ιστοσελίδα σου. Άλλωστε όπως όλοι και όλες μας, οι πελάτες σου θα εκτιμήσουν την ειλικρίνεια!

  1. Εξατομίκευσε τις διαφημίσεις σου

Οι περισσότερες εταιρείες επιλέγουν να διαφημιστούν σε ένα ευρύ φάσμα καταναλωτών θεωρώντας πως με αυτό το τρόπο θα προσελκύσουν όλο και περισσότερους καταναλωτές και θα αυξήσουν κατ’ αυτό τον τρόπο τις πωλήσεις τους. Οι νέες τάσεις του ψηφιακού marketing ωστόσο μας οδηγούν να πούμε ότι δυστυχώς αυτός ο τρόπος διαφήμισης είναι περισσότερο κοστοβόρος παρά κερδοφόρος για μια επιχείρηση. Οι εξατομικευμένες διαφημίσεις, αυτές δηλαδή που απευθύνονται επακριβώς στα ενδιαφέροντα και στις ανάγκες μιας ομάδας ατόμων, είναι αυτές που θα κάνουν να την επιχείρησή σου να ξεχωρίσει!

Πώς μπορώ να καταλάβω τι κοινό να στοχεύσω στο Facebook – Instagram;

Αφιέρωσε λίγο χρόνο στα social media που η επιχείρηση σου είναι ενεργή για να κατανοήσεις τα χαρακτηριστικά των πελατών σου και πώς αυτοί τα χρησιμοποιούν. Έτσι, θα διασφαλίσεις ότι η κάθε μορφή επικοινωνίας μαζί τους (μηνύματα, διαφήμιση, αναρτήσεις) είναι η καταλληλότερη.

Δεν αρκεί απλά να τρέχεις διαφημίσεις για να δεις αποτελέσματα. Ακούμε συχνά τη φράση “Μα έχω διαφήμιση στο Facebook, τι πάει λάθος;”. Το συστατικό της επιτυχίας δεν είναι απλώς να υπάρχεις. Είναι να βρίσκεσαι στο σωστό σημείο τη σωστή στιγμή! Τι εννοούμε με αυτό; Ότι σημασία έχει να στοχεύεις το σωστό κοινό, στη σωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, με τον σωστό τρόπο επικοινωνίας, τη σωστή χρονική στιγμή! Α και φυσικά… ότι το κοινό σου βλέπει σίγουρα τις διαφημίσεις σου!

  1. Τμηματοποίησε σωστά το κοινό σου

Η τμηματοποίηση των καταναλωτών δεν είναι ένα νέο φαινόμενο. Οι περισσότερες εταιρείες επιλέγουν να τμηματοποιήσουν τους πελάτες τους στο διαδίκτυο βάσει των ενδιαφερόντων τους ή παρόμοιων δημογραφικών στοιχείων.

Αν από μέσα σου είπες “ναι ωραία… τι μπορώ να κάνω εγώ διαφορετικά;”

Η απάντηση βρίσκεται πάλι στην εξατομίκευση! Σκέψου το απλά. Δεν αρέσουν σε όλους τα ίδια πράγματα. Για παράδειγμα, υπάρχουν άνθρωποι που μισούν τα Χριστούγεννα και δεν θέλουν να λαμβάνουν κανένα email σχετικό με γιορτινές προσφορές σε διακοσμητικά χώρου. Αν υποθέσουμε ότι έχεις μια επιχείρηση με είδη σπιτιού, είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι σε αυτούς δεν έχει κανένα νόημα να στείλεις προωθητικό email (newsletter) με προσφορές. Μιας και στην καλύτερη των περιπτώσεων αυτό θα αγνοηθεί, ενώ στην χειρότερη, θα δημιουργήσεις μια κακή εικόνα του brand σου στους συγκεκριμένους πελάτες. Είναι σημαντικό να γνωρίζεις το κοινό σου αλλά είναι σημαντικότερο να εξατομικεύεις σωστά το περιεχόμενο που τους προσφέρεις!

πωσ να διαφημισω την επιχειρηση μου

  1. Live Chat; Πες το ναι!

Η προσδοκία των καταναλωτών για άμεση απόκριση στα μηνύματά τους οδήγησε στη δημιουργία του chatbot (το live chat εντός μιας ιστοσελίδας – eShop). Αυτό το νέο είδος marketing επικοινωνίας παρατηρείται όλο και περισσότερο ως ένας τρόπος αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας που επιλέγουν οι επιχειρήσεις να εντάξουν στη στρατηγική τους. Με αυτό τον τρόπο, συλλέγεται ένας αρκετά μεγάλος όγκος δεδομένων που βοηθά στην κατανόηση των αναγκών και των προσδοκιών των καταναλωτών. Επιπλέον, ενισχύεται η αξιοπιστία του brand και παρέχεται συνολικά μια ικανοποιητική εμπειρία στους πελάτες.

Σκέψου και εσύ αν μπορείς να εκμεταλλευτείς αυτή τη νέα τάση του Digital Marketing. Ταιριάζει στην επιχείρησή σου αυτός ο τρόπος επικοινωνίας; Αν ναι, δοκίμασε να τον εντάξεις για να έχεις άμεση επικοινωνία με μεμονωμένους πελάτες.

Έτοιμοι/ες για ψηφιακό μάρκετινγκ στο 2022 – 2023;

Δεν χρειάζεται να σε αγχώνουν οι αλλαγές, ουτε να σκας με έγνοιες όπως “πως να διαφημίσω την επιχείρηση μου…” το 2023! Στο Nelipot Digital studio μπορούμε να βρούμε μαζί ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος προώθησης της επιχείρησής σου με βάση τα σύγχρονα trends στον χώρο του διαδικτύου! Η ομάδα μας μπορεί να σε βοηθήσει παρέχοντας στην επιχείρησή σου συμβουλές, ένα εξατομικευμένο πλάνο δράσης και τη σωστή digital marketing στρατηγική για να απογειώσεις την επιχείρησή σου!

Μην αργείς άλλο, ήρθε η ώρα να κερδίσεις την αφοσίωση των πελατών σου… Επικοινώνησε με την digital slash creative ομάδα των Nelipoters εδώ για να ξεκινήσουμε μαζί το δικό σου διαδικτυακό ταξίδι!


Back To Top

Είμαστε ένα digital marketing studio με βάση τη Θεσσαλονίκη, ενώ δρούμε και αντιδρούμε σε όλο τo digital φάσμα αυτού του κόσμου. Με τη βοήθεια του διαδικτύου η ομάδα των νέων μα έμπειρων συνεργατών μας συσπειρώνεται για να σχεδιάσει το δικό σας διαδικτυακό ταξίδι με προορισμό τι άλλο, την επιτυχία του brand σας.

Βρείτε μας

Γρηγορίου Πατριάρχου Ε΄ 38, 54 248, Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο: 2317 00 2225
Κινητό: 6982 525225
Email: hello@nelipot.gr

Δώστε μας το email σας για να μαθαίνετε τα πιο hot νέα γύρω από το digital marketing.
Υποσχόμαστε ποιοτικό περιεχόμενο, χωρίς υπερβολές!

    © 2022 Nelipot.gr, All Rights Reserved

    Έχετε κάποιο νέο project;
    Ξεκινάμε;