Blog

Συμβουλές Digital MarketingΈνας πλήρης οδηγός για το Google Knowledge Graph
τι ειναι το google knowledge graph

Ένας πλήρης οδηγός για το Google Knowledge Graph

Τι είναι το Γράφημα Γνώσεων της Google;

Στόχος του είναι να βοηθήσει τους χρήστες της μηχανής αναζήτησης Google, να βρουν τις πληροφορίες που θέλουν γρήγορα και εύκολα. 

Υπάρχει όμως μια μεγάλη ερώτηση μεταξύ των ιδιοκτητών ενός ιστοτόπου – πώς μπορώ να μπω στο αποτελέσματα του Google Knowledge Graph;

Θα απαντήσουμε σε αυτήν την ερώτηση, στο κείμενο που ακολουθεί. Εάν πάλι προτιμάτε να μιλήσετε με έναν ειδικό, μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας στο 2317 00 2225.

Το Γράφημα γνώσης της Google είναι μια λειτουργία αναζήτησης που απαντά στα ερωτήματα των χρηστών χωρίς να απαιτείται να κάνουν κλικ σε ένα από τα αποτελέσματα. Η Google το κάνει αυτό επιλέγοντας ποιοτικό περιεχόμενο από άλλους ιστότοπους και το εμφανίζει στην κορυφή ή στο πλάι των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Το Γράφημα γνώσης χρησιμοποιεί Latent Semantic Indexing (LSI) για να κατανοήσει το πλαίσιο του ερωτήματος ενός χρήστη και να παρουσιάσει πληροφορίες που είναι πιο πιθανό να απαντήσουν σε αυτό.

Όλα αυτά γίνονται μηχανικά, καθώς οι αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης της Google έχουν κάνει τη μηχανή αναζήτησης απίστευτα εξελιγμένη.

Τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google μερικές φορές εμφανίζουν πληροφορίες που προέρχονται από το Γράφημα γνώσεων, τη βάση δεδομένων μας με δισεκατομμύρια πληροφορίες σχετικά με άτομα, μέρη και πράγματα. Το Γράφημα γνώσεων μάς επιτρέπει να απαντήσουμε σε ερωτήσεις όπως “Πόσο ψηλός είναι ο Πύργος του Άιφελ;” ή “Πού έγιναν οι θερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες του 2016”. Ο στόχος μας με το Γράφημα γνώσεων είναι τα συστήματά μας να ανακαλύπτουν και να εμφανίζουν δημόσια γνωστές, τεκμηριωμένες πληροφορίες, όταν αυτό θεωρείται χρήσιμο. (πηγή: https://support.google.com/)

“Πώς μπορώ να μπω στο Γράφημα γνώσεων της Google;”

Αρχικά, επιλέξτε ένα θέμα στον κλάδο σας. Βρείτε ένα που δεν έχει ήδη μια συγκεκριμένη απάντηση στο Γράφημα γνώσης!

Στη συνέχεια, ακολουθήστε αυτά τα βήματα:

  1. Δημιουργήστε μια σελίδα στη Wikipedia

Η Wikipedia είναι μια έγκυρη διαδικτυακή πηγή για όλες τις πληροφορίες. Είτε μας αρέσει είτε όχι, τα περισσότερα αποτελέσματα του Google Knowledge Graph της Google προέρχονται κατευθείαν από τη Βικιπαίδεια.

Αυτό συμβαίνει επειδή η Βικιπαίδεια είναι εκπληκτικά ακριβής – έως και 99,5% ακριβής, σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις. Είναι πιθανό ότι σήμερα, η Wikipedia είναι η πιο αξιόπιστη πηγή πληρoφόρησης που υπήρξε ποτέ.

Φυσικά, βοηθάει να έχετε μια σελίδα με το όνομα της εταιρείας σας ή ό, τι άλλο θέλετε για να μπείτε στο Γράφημα γνώσης της Google.

2. Δημιουργήστε μια σελίδα στο Wikidata.org

Τα Wikidata είναι ένα άλλο open source μέσο, που έγινε πολύ αξιόπιστο τα τελευταία χρόνια. Εξυπηρετεί ένα πολύ πιο εξειδικευμένο κοινό από τη Wikipedia, αλλά έχει τον ίδιο αντίκτυπο.

3. Δημιουργήστε προφίλ στα πιο δημοφιλή social media

Θα πρέπει να έχετε προφίλ στο facebook, στο twitter, στο pinterest και στο Linkedin. Εάν δεν τα έχετε ήδη, δημιουργήστε τα κατάλληλα προφίλ κοινωνικών μέσων για εσάς, την εταιρεία σας και οποιαδήποτε άλλο project θέλετε να προωθήσετε μέσω του Γραφήματις Γνώσης. Αυτά θα είναι χρήσιμα αργότερα, αφού η Google εμφανίζει συνδέσμους κοινωνικού προφίλ στα αποτελέσματα τoυ Google Knowledge Graph.

Μπορείτε φυσικά να χρησιμοποιήσετε άλλες πλατφόρμες, αλλά αυτά είναι τα τέσσερα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα που θα εμφανιστούν στα αποτελέσματα του Knowledge Graph.

4. Εφαρμόστε σήμανση Schema στον ιστότοπό σας

Η εφαρμογή Schema Markup  διευκολύνει τις μηχανές αναζήτησης να διαβάζουν τις υποσελίδες στον ιστότοπό σας.

Το Schema είναι λίγο δύσκολο να ξεκινήσετε να το χρησιμοποιείτε, αλλά μόλις το εφαρμόσετε σωστά (πάντα με τη βοήθεια ενός προγραμματιστή), βοηθάει την Google να οργανώσει σωστά τις πληροφορίες στον ιστότοπό σας. Αυτό σας δίνει ένα πλεονέκτημα στα αποτελέσματα αναζήτησης, όπως το Γράφημα γνώσης.

5. Περιεχόμενο και μορφή

Όταν δημιουργείτε τη σελίδα που θέλετε να εμφανιστεί στο Γράφημα γνώσης, είναι ζωτικής σημασίας να γράφετε για το κοινό σας – όχι για τον αλγόριθμο της Google. Η Google εκτιμά τις πληροφορίες που γράφονται αποκλειστικά για τους αναγνώστες, καθώς θα είναι οι πιο χρήσιμες για τους χρήστες τους. Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο με γνώμονα τον αναγνώστη σας, είναι πολύ πιο πιθανό να τραβήξετε την προσοχή της Google.

Αυτό μπορεί να φαίνεται υπερβολικό, αλλά είναι αυτό που χρειάζεται η Google για να εμφανίζει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε κάθε δυνητικό ερώτημα!

Έτσι, για να αποκτήσετε το περιεχόμενό σας στο Γράφημα Γνώσης της Google, πρέπει να κάνετε περισσότερα από τους ανταγωνιστές σας. Πρέπει να είστε απλά οι καλύτεροι!

6. Χρήση λέξεων -κλειδιών

Οι λέξεις -κλειδιά σας θα πρέπει να εμφανίζονται στη διεύθυνση URL, τους τίτλος h1, h2, τη μετα -περιγραφή κ.λπ.

Όλο το περιεχόμενο πρέπει να έχει διάσπαρτες τις σωστές λέξεις-κλειδιά για να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης Google.

Οι λέξεις -κλειδιά δεν έχουν τόσο μεγάλη επιρροή όσο πριν από αρκετά χρόνια, αλλά εξακολουθούν να επηρεάζουν το περιεχόμενό σας, ειδικά αν θέλετε να μπείτε στο Γράφημα γνώσης.

Οι λέξεις -κλειδιά σας πρέπει να εμφανίζονται στα ακόλουθα μέρη:

  • URL
  • Ετικέτα τίτλων
  • Μετα -περιγραφή
  • Ονόματα εικόνων και περιγραφές alt
  • Η1
  • Παράγραφοι εισαγωγής, body

Με αυτό κατά νου, δεν θέλετε να γεμίσετε το περιεχόμενό σας λέξεις -κλειδιά. Αυτό θα κάνει τη σελίδα σας να μοιάζει με ανεπιθύμητη αλληλογραφία και η Google δεν προωθεί ποτέ ανεπιθύμητη αλληλογραφία.

7. Προωθήστε το περιεχόμενό σας

Τώρα που έχετε μια εξαιρετική σελίδα γεμάτη χρήσιμες πληροφορίες, ξεκινήστε να την προωθείτε. Μπορείτε να ξεκινήσετε υποβάλλοντας τη διεύθυνση URL απευθείας στο Google (ρωτήστε μας αν θέλετε να μάθετε την ακριβή διαδικασία!).

Μπορείτε επίσης να προωθήσετε τη σελίδα σας μέσω των προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ακόμη και να ξεκινήσετε διαφημίσεις επί πληρωμή για να δημιουργήσετε κάποιο ενδιαφέρον, πριν ξεκινήσει η κατάταξή της σελίδας σας (μπορούμε να σας βοηθήσουμε και με αυτό!).

Τελικά, η Google θα ανιχνεύσει τη σελίδα σας. Όταν γίνει, θα δει το εξαιρετικό περιεχόμενο που έχετε δημιουργήσει και αν το έχετε κάνει φιλικό προς το χρήστη, πιθανότατα θα καταλήξετε στο Γράφημα γνώσης!

Περισσότερες συμβουλές για να μπείτε στο Γράφημα γνώσης

Για να μπείτε στο Γράφημα γνώσης, πρέπει oυσιαστικά να απλοποιήσετε το περιεχόμενό σας.

Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεστε ξεκάθαρα κείμενα, τα οποία θα κατευθύνουν με οπτικά βοηθήματα το “μάτι” του αναγνώστη (και της Google!) :

  • Ελκυστικούς, εντυπωσιακούς τίτλους
  • Υπότιτλους πλούσιους σε λέξεις-κλειδιά
  • Λίστες με κουκκίδες ή αριθμημένες
  • Σύντομα συμπεράσματα με παρότρυνση για δράση (CTA’s)
  • Αποτελεσματική κωδικοποίηση HTML και schema markup

Γνωρίζοντας όλα τα παραπάνω είστε έτοιμες και έτοιμοι για να συμπεριληφθεί η σελίδα σας, σαν μεμονωμένο αποτέλεσμα στις εκατομμύρια αναζητήσεις, στο Google Knowledge Graph. Συγχαρητήρια!

Δεν είστε σίγουροι πως να υλοποιήσετε τις παραπάνω πληροφορίες;

Γνωρίζουμε την αξία της παρακολούθησης των συνεχών αλλαγών αλγορίθμων της Google. Αυτό σημαίνει ότι γνωρίζουμε επίσης τους πιο γρήγορους και καλύτερους τρόπους για να εισάγετε την επιχείρησή σας στα αποτελέσματα του Γραφήματος Γνώσεων της Google!

Αν θέλετε να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας και να κερδίσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες στο διαδίκτυο, το Γνωσιακό γράφημα της Google είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε!

Στο Nelipot Digital studio μπορούμε να αναγνωρίσουμε μαζί τις ανάγκες της επιχείρησής σου, να μοιραστούμε τις σκέψεις σου και τις ανησυχίες σου και να οργανώσουμε μαζί τα επόμενα σου βήματα. Προχωράμε μαζί, δημιουργούμε περιεχόμενο και σου παρέχουμε τις υπηρεσίες που χρειάζεσαι ανά πάσα στιγμή, ώστε να δεις την επιχείρησή σου να εκτοξεύεται. Ώρα για δράση, επικοινώνησε μαζί μας!

Written by -

hello!

Back To Top

Είμαστε ένα digital marketing studio με βάση τη Θεσσαλονίκη, ενώ δρούμε και αντιδρούμε σε όλο τo digital φάσμα αυτού του κόσμου. Με τη βοήθεια του διαδικτύου η ομάδα των νέων μα έμπειρων συνεργατών μας συσπειρώνεται για να σχεδιάσει το δικό σας διαδικτυακό ταξίδι με προορισμό τι άλλο, την επιτυχία του brand σας.

Βρείτε μας

Γρηγορίου Πατριάρχου Ε΄ 38, 54 248, Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο: 2317 00 2225
Κινητό: 6982 525225
Email: hello@nelipot.gr

Δώστε μας το email σας για να μαθαίνετε τα πιο hot νέα γύρω από το digital marketing.
Υποσχόμαστε ποιοτικό περιεχόμενο, χωρίς υπερβολές!

    Έχετε κάποιο νέο project;
    Ξεκινάμε;