fbpx

Blog

Συμβουλές Digital Marketing5 Tips για γιορτινά Digital Marketing Campaigns (της τελευταίας στιγμής)
christmas digital marketing nelipot

5 Tips για γιορτινά Digital Marketing Campaigns (της τελευταίας στιγμής)

Σε αυτό το άρθρο θα διαβάσετε μερικές λιγότερο γνωστές ιδέες για τις digital marketing campaigns για τα Χριστούγεννα. Oι προτάσεις αυτές αφορούν το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά με τις κατάλληλες μετατροπές και λίγη φαντασία, μπορείτε να “κλέψετε” ιδέες και για το φυσικό σας κατάστημα.

Είναι γεγονός, λόγω πανδημίας φέτος θα χαθεί περίπου το 20% του εορταστικού τζίρου στα εμπορικά καταστήματα. Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές προγραμματίζουν να δαπανήσουν λιγότερο από 100 ευρώ, σύμφωνα με έρευνα του ΣΕΛΠΕ.

Τι μπορείτε να κάνετε εσείς για αυτό; Αναπροσαρμόστε την στρατηγική κα το περιεχόμενο σας, προσφέρετε γιορτινά πακέτα και προσφορές και βάλτε τους καταναλωτές στο κλίμα των Χριστουγέννων μεσω από το περιεχόμενο που μοιράζεστε. Καλό θα ήταν οι κινήσεις που γίνονται κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου να είναι προσεκτικές, δε θα θέλατε να κουράσετε το κοινό σας με υπέρμετρους εορτασμούς ή να το ωθήσετε να σχηματίσει άσχημη άποψη για το brand σας!

Υπάρχουν κάποιες ενέργειες που πρέπει να αποφύγει μια επιχείρηση, ώστε να βελτιστοποιήσει την παρουσία της κατά την διάρκεια των Χριστουγέννων! Παράγοντας που παίζει σημαντικό ρόλο στην παρακάτω επιλογή: ο ευχαριστημένος πελάτης!

Σε αυτό το blog θα εξετάσουμε 5 προτάσεις τις οποίες μπορείτε να ακολουθήσετε σε περίοδο εορτών, για να αυξήσετε την αποδοτικότητα των διαφημιστικών καμπανιών και κατ’επέκταση των κερδών της επιχείρησης σας!

1. Στολίστε τo content σας!

Θα στολίσετε το σπίτι σας, το φυσικό σας κατάστημα και θα αφήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα αστόλιστο; Προσθέστε χριστουγεννιάτικες πινελιές στα social media post, xmas διακόσμηση στο λογότυπο της επιχείρησης σας και φυσικά αναπροσαρμόστε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες για να θυμίζουν χριστούγεννα!

Ακολoυθήστε την ίδια λογική για την εμφάνιση γενικά του περιεχομένου που μοιράζεστε με το κοινό σας, πχ newsletters, κάρτες και seasonal discounts!

2. Κλίμα γενναιοδωρίας με ειδικά κουπόνια

Αν σκεφτόσασταν να κάνετε κάποια δώρα στο κοινό σας, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή. Διαλέξτε τους πιο πιστούς πελάτες σας και χαρίστε τους εκπτωσιακά κουπόνια. It’s the season to be jolly, άλλωστε! Αν οι πελάτες μας είναι οι πραγματικοί brand ambassador της εταιρείας, το αξίζουν! Προσέξτε την εμφάνιση και πάλι… το κλειδί είναι να προκαλέσετε μια εορταστική ατμόσφαιρα με σωστό packaging, xmas look στα κουπόνια κοκ

3. Καμπανιες Xmas Προσφορών

Η ύπαρξη μιας standard καμπάνιας προσφορών είναι πάντα καλή ιδέα. Αυτές τις ημέρες είναι μια καλή αφορμή για να γίνετε δραστήριοι προωθώντας μια νέα προσφορά κάθε εβδομάδα. Δημιουργήστε hype γύρω από το brand σας, δουλέψτε σωστά το σύστημα των προσφορών, των 1+1, των bundles και θα ανταμοιφθείτε!

Συμβουλή: Η πρακτική 1+1 δώρο κ.α

Μια ιδέα που αποδίδει είναι με κάθε προϊόν ο καταναλωτής να λαμβάνει ένα ακόμη δωρεάν! Μια άλλη ιδέα είναι η υπόσχεση για free shipping, με αγορές πάνω από ένα συγκεκριμένο ποσό, ή ένα δωρεάν προϊόν με την αγορά συγκεκριμένου ποσού και άνω! Αυτές οι πρακτικές θα κάνουν την επιχείρηση σας να ξεχωρίσει!

4. Αναπροσαρμογή των κοινών σας!

Είναι σημαντικό στα ήδη υπάρχοντα κοινά σας στις διαφημιστικές πλατφόρμες αλλά και κατά το σχεδιαστικό κομμάτι, να έχετε υπόψιν σας τους secre santas, δηλαδή όλους αυτούς που αναζητούν xmas gifts! Μην χάνετε πωλήσεις γιατί δε στοχεύσατε σωστά αυτούς που ψάχνουν τα χριστουγεννιάτικα δώρα που θα κάνουν στους δικούς τους. Φυσικά το σωστό segmentation, ισχύει κανονικά όπως τον υπόλοιπο χρόνο. Για παράδειγμα, δεν θα στείλετε σε έναν άνδρα, ένα newsletter με αποκλειστικά γυναικεία προϊόντα κοκ! Εξαιρέσεις υπάρχουν, αλλά το πιάνετε το νόημα!

Συμβουλή: Στοχεύστε το σωστό κοινό!

Η έρευνα και η σωστή στόχευση του κοινού είναι το Νο1 βήμα για μια επιτυχημένη καμπάνια. Βοηθήστε τους παραλήπτες των δικών σας xmas μηνυμάτων να σας ξεχωρίσουν. Διαλέξτε προσεκτικά το κοινό που θα στοχεύσετε με τις marketing καμπάνιες σaς, εξασφαλίστε καλύτερο ROAS (απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης) και βγείτε νικητής!

5. “Σας προτείνουμε…”

Τα στοιχεία τα έχετε: μπήκε, είδε αλλά δεν αγόρασε. Μην ανησυχείτε, τώρα έχετε μια ευκαιρία να στείλετε μια ωραία προσφορά (μέσω email/viber/sms marketing tools) με αφορμή τα Χριστούγεννα έτσι ώστε να ωθήσετε τον καταναλωτή να προχωρήσει στην αγορά!

Συμβουλή: RemarketingRemarketingRemarketing!

Στις επόμενες ημέρες καλό θα ήταν να ξεκινήσετε τις καμπάνιες retargeting/remarketing αξιοποιώντας έτσι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα στοιχεία που μαζέψατε κατά την περίοδο των εορτών!  Οι καμπάνιες αυτές επίσης καλό θα ήταν να τρέχουν σε Facebook, Google, Instagram, E-mail Marketing και Viber/SMS Marketing κανάλια (ρωτήστε μας!).

Μην τα παρατάτε μόλις τελειώσoυν οι γιορτές!

Είναι σημαντικό, οι προσπάθειες σας να μην σταματούν μετά τα Χριστούγεννα γιατί χάνετε μια μεγάλη ευκαιρία για αύξηση των κερδών σας. Μετά τα Χριστούγεννα, άλλωστε, ακολουθουν οι mid season sales. Όπως καταλαβαίνετε έχετε πολλές ευκαιρίες για να αναπτύξετε τη σχέση που θέλετε με τους καταναλωτές σας, χτίζοντας εμπιστοσύνη, διευρύνοντας τη φήμη σας και προετοιμάζοντας το έδαφος για τις επερχόμενες καμπάνιες οι οποίες ιδανικά θα μετατραπούν σε πωλήσεις.

Τα Χριστούγεννα είναι στον Δυτικό κόσμο μία από τις πιο σημαντικές εμπορικές ευκαιρίες του έτους, μαζί με την Black Friday. Πάρτε ενεργά μέρος και αυξήστε τα έσοδα της επιχείρησης σας!

Φυσικά η πανδημία έκανε τα μαγικά της… Το 58% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι η αξία των αγορών του τα φετινά Χριστούγεννα θα είναι μειωμένη συγκριτικά με πέρσι, μόλις το 7% εκτιμά ότι θα είναι αυξημένη, ενώ για το 35% των ερωτηθέντων θα παραμείνει αμετάβλητη. Μάλιστα, για το 31% η μείωση των δαπανών θα είναι άνω του 50% έναντι της δαπάνης των περσινών εορτών. Mην αποθαρρύνεστε… εσείς θα βάλετε τα δυνατά σας!

Η ομάδα του Nelipot Digital studio είναι εδώ για να σας βοηθήσει στο κάθε σας βήμα. Είμαστε εδώ για να δημιουργήσουμε εξατομικευμένο πλάνο δράσης για την επιχείρηση σας, αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες αξιοποιώντας τα πιο σημαντικά σύγχρονα κανάλια digital διαφήμισης (Google & YouTube Ads, Social Media Ads και άλλα πολλά) και τη σωστή digital marketing στρατηγική που θα σας κάνει να δειτε τα αποτελέσματα που πάντα θέλατε για το Brand σας.

Μη διστάσετε να μας γνωρίσετε. Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.

Back To Top

Είμαστε ένα digital marketing studio με βάση τη Θεσσαλονίκη, ενώ δρούμε και αντιδρούμε σε όλο τo digital φάσμα αυτού του κόσμου. Με τη βοήθεια του διαδικτύου η ομάδα των νέων μα έμπειρων συνεργατών μας συσπειρώνεται για να σχεδιάσει το δικό σας διαδικτυακό ταξίδι με προορισμό τι άλλο, την επιτυχία του brand σας.

Βρείτε μας

Γρηγορίου Πατριάρχου Ε΄ 38, 54 248, Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο: 2317 00 2225
Κινητό: 6982 525225
Email: hello@nelipot.gr

Δώστε μας το email σας για να μαθαίνετε τα πιο hot νέα γύρω από το digital marketing.
Υποσχόμαστε ποιοτικό περιεχόμενο, χωρίς υπερβολές!

    © Nelipot.gr, All Rights Reserved

    Έχετε κάποιο νέο project;
    Ξεκινάμε;